Emakina Strategic Solution Partner Salesforce Commerce Cloud

Emakina devient partenaire stratégique du programme Salesforce Commerce Cloud, et continue ainsi d’affirmer son expertise business omnicanal au service des marques. Emakina ayant acquis une expertise optimale et reconnue par Salesforce, devient partenaire stratégique du programme Salesforce Commerce Cloud. Salesforce fait partie des meilleures plateformes mondiales en termes de gestion de la relation client dans […]

Cocktails, Magic Mirrors en een luisterend oor tijdens de Emakina Alexa Hackaton

“Alexa, mix me a Fuzzy Navel please” Alexa, Amazon’s  spraakgestuurde virtuele assistent, kent al zo’n 7 duizend extern ontwikkelde integraties. Volgens Amazon zijn inmiddels tienduizenden ontwikkelaars bezig om deze lijst met zogeheten ‘skills’ voor Alexa uit te bouwen. Met zo’n ‘skill’ kun je Alexa van alles  laten doen, zoals het voorlezen van recepten of het […]

Emakina.NL benoemt Sjoerd van Gelderen en Seth van der Maas tot co-MD’s

Geert Rietbergen draagt op 1 januari 2017 de leiding van Emakina.NL over aan twee huidige directieleden. Hij gaat als Executive VP Asia Pacific de activiteiten van Emakina Group verder ontwikkelen in Azië. CCO Sjoerd van Gelderen en CTO Seth van der Maas worden co-managing directors van Emakina.NL. Sjoerd zal zich focussen op commerciële activiteiten, terwijl […]

Emakina / Mobile laat Europa samen zingen, met Tele2

‘s Werelds eerste crowdsource-zangstem app viert 60 jaar Eurovisie Songfestival Eén stem Nu het 60e Eurovisie Songfestival nadert, lanceert Emakina / Mobile de eerste crowdsource-zangstem ooit. Dit project voor de Zweedse Mobiele Operator Tele2 combineert een website met een app voor Android en Apple, om zo “The Sound of Europe” te creëren. Een Europese Mobiele […]

Emakina blinkt uit op Horizons met 19 awards

Emakina was één van de grote winnaars op de 2016 Horizon Interactive Awards. De wereldwijde competitie beloonde Emakina met niet minder dan 19 prijzen. Naast een ‘Best in Category’ haalde Emakina zes keer goud, 8 zilveren en vier bronzen medailles, voor reclame, video, websites en interactieve communicatie. De ‘Horizon Interactive Awards’ is een prestigieuze wedstrijd […]

Emakina Strategic Solution Partner van Salesforce Commerce Cloud

Emakina kondigt met trots aan dat het zich de eerste Europese Strategic Solution Partner bij het Salesforce Commerce Cloud Partner Program mag noemen. Met deze benoeming bevestigt Salesforce de positie van Emakina als top level partner. De nominatie is gebaseerd op het aantal en de kwaliteit van Commerce Cloud projecten en het geavanceerde kennis- en […]

MAKE THE WOW FACTOR GREAT AGAIN!

A man wearing a black turtleneck once said: ‘Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.’ That man was actually quoting British science fiction writer Arthur C. Clarke’s third law, who was as right in 1973 as he is today. This is why so many scientists, engineers, designers, inventors and digital agencies, among others, strive […]

Emakina wint Selligent ‘Campaign of the Year’ en ‘Best Creative’ Award

Emakina ontving twee belangrijke prijzen op het 2016 Selligent Awards gala tijdens de River Summit in Lissabon. Selligent is wereldwijd de grootste onafhankelijke aanbieder van één-op-één oplossingen voor relatiemarketing. De jury erkende Emakina’s topprestaties en beste aanpak in innovatief en creatief beheer bij de My Way E-Blackmail-campagne. Emakina won niet alleen de Selligent ‘Campaign of […]

Emakina wint twee belangrijke EMEA Demandware Awards

Op de jaarlijkse User Conference in Florida van het toonaangevend e-commerce softwarebedrijf Demandware won Emakina twee belangrijke awards. Tijdens een feestelijke ceremonie overhandigde Demandware CEO Thomas Ebling de 2016 EMEA Sales Partner- én de EMEA Implementatie Partner runner-up van het Jaar aan Sjoerd van Gelderen, CCO van Emakina.NL. Sjoerd van Gelderen, CCO van Emakina.NL neemt […]

Wolford kiest Emakina als partner voor digitale transformatie

Wolford, marktleider in luxury leg- en bodywear zocht een partner met internationale slagkracht om te helpen bij haar digitale ontwikkeling. Na een strategische en creatieve pitch heeft Wolford AG voor full service digital agency Emakina NL gekozen. Aan de pitch deden vier bureaus mee. Wolford staat aan het begin van een complete digitale transformatie en […]

Emakina wint 17 Communicator Awards

Emakina scoort zeer goed op de 2017 Communicator Awards. De Emakina Group wordt door de jury maar liefst 17 maal beloond. Parrot wint twee Excellence Awards en in totaal worden er vijftien Awards of Distinction uitgereikt. De website van Philip Morris International, en de commerce-platformen voor Floris van Bommel, McGregor, Segway Europe en Wolford vallen […]

Emakina wint Kentico Site Of The Year Award met Segway Europe

Goed nieuws: het platform dat Emakina ontwikkelde voor Segway Europe is uitgeroepen tot de “2016 Kentico Consumer Goods Site of the Year”. Een grote eer, want de Kentico Site of the Year wordt door de jury uit honderden inzendingen genomineerd en vervolgens verkozen door de internationale Kentico community. Segway is on a roll Om de […]

Emakina wins Selligent ‘Campaign of the Year’ and ‘Best Creative’ Award

Emakina won two major prizes at the 2016 Selligent Awards gala during the Selligent River Summit in Lisbon – Selligent is the world’s leading independent provider of 1-to-1 engagement solutions for relationship marketing. The jury recognised the digital agency’s top performance and best practices in innovative and creative campaign management for the My Way E-Blackmail. Emakina […]

Emakina wins two major EMEA Demandware Awards

At the Exchange 2016 event in Florida, Emakina receives two important trophies for excellence, from leading  ecommerce software company Demandware. Emakina not only took home the prize for 2016 EMEA Sales Partner, but also for Runner Up EMEA Implementation Partner of the Year. Demandware CEO Thomas Ebling handed the trophies to Sjoerd van Gelderen, CCO […]

User experience = agencies’ new core business

The earth has revolved once more around the sun: we are in 2016 and the Digital Transformation is in full swing. Faced with a world of digital native start-ups, companies with physical operations used to appeal to specialist agencies. Now, though, they are increasingly running their own digital operations. The agencies need to rethink their […]

Next Page »