03/03/2014

Emakina en Selligent verzamelen ‘digital leaders’ op CRM-diner rond connected consumers

Author: Brice Le Blévennec

Het Full Service digitaal agency Emakina en Selligent, wereldwijd leider in multichannel marketing, houden op 6 maart een kennisdiner in het Amsterdamse Dylan hotel. Zij maken marketeers en IT-experts warm voor intelligente dialoogmarketing. Geïntegreerde klantervaringen, CRM en e-commerce worden immers steeds belangrijker in de strijd om het hart van de consument. Dat zal ook hun klant en speciale gast toelichten, Floris Regouin, Head of Digital Marketing bij Samsung Benelux.

 

James_WhiteSmith_flickr_Creative_commonsBron: James Whitesmith (Flickr)

 

De vraag hoe je de ‘connected consumer’ best kunt bereiken via slimme CRM-oplossingen wordt alsmaar belangrijker voor bedrijven en organisaties. Emakina en Selligent hebben in dit domein de laatste jaren een indrukwekkend reputatie opgebouwd met oplossingen op maat voor hun klanten. Zij vonden ook als partners synergieën. Voor Samsung leidde dit tot resultaten die bij het Koreaanse bedrijf internationaal werden gewaardeerd én ook erkenning kregen door verschillende communicatieawards.

Geert Rietbergen, CEO van Emakina in Nederland: “We staan al ver in wat we kunnen bereiken met onze geïntegreerde aanpak. Maar er komt nog veel meer op ons af. De toekomst is veelbelovend en spannend met het ‘Internet of things’ en het heruitvinden van wat bedrijven moeten doen om succesvol te zijn. We kijken ernaar uit om onze CEO Brice Le Blévennec hierover te horen praten.”

Jan Teerlinck, VP Product Marketing van Selligent is de tweede spreker. Hij is enthousiast: “Als merk kun je leren hoe je in de nieuwe digitale wereld moet omgaan met mensen die altijd en overal online zijn. Met Emakina werken we samen aan langdurige, waardevolle relaties met consumenten en aan mooie groei voor onze klanten.”

Floris Regouin, Head of Digital Marketing bij Samsung Electronics Benelux, licht als derde spreker toe hoe CRM wordt ingezet en niet kan ontbreken in het uitbouwen van het leiderschap van Samsung op het gebied van digitale en sociale media: “Wij plaatsen de klant en klantervaring centraal. We verdiepen steeds meer de technieken voor marketingconversie en interactiviteit, om de connected consumer echt te bereiken en tot gepersonaliseerde digitale relaties te komen.”

gallery image