Warning: file_get_contents(https://alt.emakina.nl/api/v2/snippet/navbar2.json?audiencecode=CUST): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /app/www/wp-content/themes/emakina2013/functions.php on line 207
July 19, 2013

Merge Media sluit zich aan bij Emakina

Posted by

Leon

Emakina neemt het communicatiebureau Merge Media uit Den Haag over. Daardoor zal zij naast Rotterdam ook een vestiging in Den Haag hebben. Met deze stap bevestigt Emakina opnieuw dat het verder wil doorgroeien in Nederland. Merge Media wordt na zeven jaar deel van het ‘digital native agency’ Emakina, dat in mei Geert Rietbergen als Managing Partner aantrok. Patrick van der Vliet wisselt zijn functie van directeur bij Merge Media nu voor de rol van Creative Director van Emakina. Hij was voorheen actief bij Vara en MTV Networks.

227-677-large

De aanpak van de medewerkers van Merge Media stemt overeen met die van Emakina. Beiden staan zij voor concepten waarmee de doelgroepen van hun klanten zich willen verbinden en die ze vervolgens graag willen delen via sociale media. Merge Media deed dit de laatste zeven jaar voor klanten als Florius, het Ministerie van Financiën, het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, voor ABN AMRO, Het Rode Kruis en Staatsbosbeheer.

Patrick van der Vliet: “Bij Merge Media hebben we jarenlange ervaring opgebouwd met het ontwikkelen van karma voor merken. Doet een merk iets goed, dan bouwt het krediet op bij de consument. Wij kijken ernaar uit om ook bij Emakina relevante content te creëren en resultaatgerichte interacties te ontwikkelen. Content om te zaaien en interactie & data om te oogsten.”

Geert Rietbergen, Managing Partner van Emakina in Nederland:  “Met deze overname zetten we met Emakina onze koers verder om extra waarde te scheppen vanuit het perspectief van de klant en haar klanten. Creativiteit en opvallende offline- en online aanwezigheid zijn daarbij geen doel op zich. Ze laten toe gepaste interactie te bewerken tussen merken, organisaties en hun doelgroepen. En zo creëren we diepgaande betrokkenheid tussen de Nederlander en haar merk.”

Comments are closed.