06/07/2011

Unox heeft een nieuw thuis gevonden op internet

Author: Brice Le Blévennec

We zijn nog steeds blij en verlekkerd dat we weer aan de slag mochten voor het oer-Hollandse en gezellige merk Unox. De uitdaging: Hoe gaan we Unox helpen om zich de komende jaren online te presenteren. We zijn samen met Unox en onze partner Being There om de tafel gaan zitten en hebben ons eens goed verdiept in de echte Hollandse cultuur. De locatie? Een gezellige Hollandse schaatsbaan! Na een uiterst inspirerende, en vooral leuke middag, zijn we samen tot een sterk concept gekomen waarin Unox helemaal tot zijn recht komt.

 

Een centraal punt
Being There heeft op basis van ons interactie model een passende look & feel neergezet. Daarna is Emakina aan de slag gegaan met de eerste designs van Being There en heeft gezorgd voor de verdere afwerking en technische realisatie van heel het platform. Wat de nieuwe website zo bijzonder maakt? Unox is niet los te denken van de Hollandse gezelligheid en daarom wilden we een centrale ontmoetingsplek creëren, waar mensen hun mening kunnen delen via Facebook, Twitter en Hyves, en tegelijk op allerlei andere manieren kunnen interacteren. Tevens is de nieuwe website ook een stuk centraler geworden voor alle (lopende) acties. Je kunt dus ook veel sneller alles te weten komen over je favoriete (nieuwe) Unox producten. Weet je wat, neem gewoon anders zelf eens een kijkje!

gallery image