Geef uw advies

Vijf trends voor het aanjagen van service innovatie

Customer experience management, klantgericht denken, de klant centraal, CRM… De stem van de klant zoemt harder dan ooit in de oren van ons marketeers. Logisch ook, consumenten zijn meer dan ooit empowered om hun zin door te drijven en nieuwerwetse merken (Amazon, Uber, eBay) scheppen nieuwe standaarden en verwachtingen die ervoor zorgen dat consumenten niet […]

Digital Transformation:
Do or Die

Vandaag delen we ons Digital Transformation Manifesto met de wereld. Hierin beschrijven we twintig stappen die nu essentieel zijn om organisaties klaar te maken voor de toekomst. Digitale transformatie is onvermijdelijk. Het Digital Transformation Manifesto helpt organisaties dit te realiseren. Om mee te blijven doen moeten organisaties zichzelf steeds opnieuw uitvinden. Jezelf aanpassen is dus […]

Vies worden voor het goede doel

Op 31 mei organiseert Max Foundation de Max Muddy Buddy Run: een sponsor obstakel-run voor ouders en kinderen. Hiermee zamelt de non-profit organisatie geld in voor waterpompen in ontwikkelingslanden. Emakina ontwierp en ontwikkelde de website. De Max Muddy Buddy Run loopt door het Noordhollands Duinreservaat. Een parkoers van zes tot acht kilometer door een zanderig […]

Internet of Things, a Damn Chaos

The Internet of Things seen by Brice Le Blévennec, CEO of Emakina. For those who follow me on Pinterest, you may have noticed that I’ve been collecting connected objects for years (gadgets for the house, the car, smart watches, Quantified Self bits…). Until recently, these technologies were reserved for an elite group of geeks ready to devote […]

Emakina wordt EPiServer Solution Partner voor hele groep

Emakina breidt zijn samenwerking fors uit met EPiServer, een wereldwijde expertleverancier in web content management en e-commerce software. Deze overeenkomst bevestigt de positieve resultaten van gezamenlijke projecten in Nederland en voegt er nieuwe commerciële en support-mogelijkheden aan toe.

Emakina Case Day inspires creativity and collaboration

This summer, Emakina’s Case Day once more proved to be an excellent forum for networking with colleagues, comparing best practices, and reflecting together on vision and technology. Hearts and Minds The 2015 Case Day at the Dolce near Brussels was an intense and enjoyable event, a real content packed roller-coaster. Over 100 people from Emakina […]

Will you survive Google’s Mobilegeddon?

Starting today, Google will reward responsive websites in its search results: if your site is not mobile-friendly, it will be pushed down Google’s almighty search results and probably never heard about anymore if you don’t do something about it. You’ve been told over and over again that responsiveness has become a non-negotiable feature for websites […]

Betalen voor maar één ding: rijden

Brandstof, verzekeringen, wegenbelasting, onderhoudskosten, APK en afschrijvingen: een auto bezitten kost een hoop en wordt steeds duurder. Zonde – en helemaal als je ‘m nooit gebruikt. Gelukkig zijn er tegenwoordig zat kostenbesparende opties, denk aan Nederlandse crowdsourcing-initiatieven zoals SnappCar of MyWheels, waarbij je een auto van iemand uit de buurt huurt. Handig: je hebt niet […]

Bubblegum partner Emakina Group

Emakina versterkt zijn positie en kennis over de farmaceutische markt met Spaans Digital Agency Bubblegum. Het in Barcelona gevestigde bureau is dé nummer 1 in health-care van héél Spanje. Met hun campagne voor Novartis viel Bubblegum vorig jaar in de prijzen tijdens de Aspid Awards: de belangrijkste Spaanse publiciteitsprijs omtrent reclame en communicatie in de […]

Algemeen Dagblad kiest voor Emakina als strategisch digitaal partner

Het Algemeen Dagblad, één van de top 3 nieuwsmerken van Nederland, heeft Emakina gekozen als strategisch digitaal partner voor de komende jaren. Dit is voor de grootste nieuwsmedia titel van De Persgroep een belangrijke stap in de verdere uitbouw van zijn online positie. Emakina versterkt hiermee opnieuw zijn leidinggevende rol als native digital agency met […]

Emakina / Things: Welcome to the next level of connected objects

We asked Michael Totta, Head of Emakina / Things, well, “How are things?”. His answer was a stream of ideas and insights, energetically introducing his business of connected objects. MTO: “The team works at the frontier of new technology, where creativity and digital meet innovation. From smart homes, cars, and other means of transport to […]

Emakina ‘Best Agency en Developer of the Year’

Niet één, niet twee, maar NEGENTIEN Horizon Interactive Awards heeft Emakina gewonnen voor internationaal en interactief mediawerk. We wonnen vijf keer zilver, negen keer goud en maar liefst vijf keer de ‘Best in Category’-award. Oh en omdat we zo lekker bezig zijn heeft de organisatie ons ook benoemd tot ‘Best Agency/Developer of the Year’: een […]

Why be a rebel when you can join the empire?

Emakina is verkozen tot beste Full Service Digital Agency van 2014*. We zijn één van de snelst groeiende bureaus van Nederland én hard op weg om de allergrootste te worden. We zijn 125 digital natives met oog voor detail en een kei in het creëren van digitale transformaties. Stuk voor stuk experts op het gebied […]

Yves Rocher Benelux kiest voor Emakina Nederland

Cosmeticagroep Yves Rocher zet zijn digitale ambities kracht bij met een nieuw partnership met Emakina Nederland. Na een korte en intense pitch tussen een aantal sterke bureaus, koos de schoonheids- en welzijnsexpert voor een samenwerking met Emakina voor digitale marketing in de Benelux. Het eerste teamwerk zal in januari 2015 te zien zijn. Dit was […]

Emakina creëert nieuwe website voor wereldwijde Stichting ‘Education Above All’

De ‘Education Above All’ Foundation (EAA), een wereldwijd initiatief van Hare Hoogheid Sheikha Moza bint Nasser, lanceert in samenwerking met Emakina zijn nieuwe website. Educationaboveall.org belicht de visie van de stichting om vooruitgang en ontwikkeling te ondersteunen via onderwijs. Het roept op om dit doel te bereiken door zich te verenigen, onderwijs te bevorderen en […]

Next Page »